Formula1 Українською - Гран Прі Канади: "Гонка розбитих носів!"
Головна arrow Новини arrow Гран Прі Канади: "Гонка розбитих носів!"

Гран Прі Канади: "Гонка розбитих носів!"
Написав Borya   
18.06.2010
 Формула 1. Сезон 2010 р.

 

canada.jpg
       Хоч із тривалою затримкою пропоную Вам, шановні читачі, огляд гонки 8 етапу чемпіонату Формула 1. Цікава гонка, багато боротьби, чимало контактних ситуацій і справжня напруга, - все було на гран прі Канади 2010 року.
      На старті відразу відбувається контакт. Масса намагався пройти Баттона, який помилився на гальмуванні, і зайняти позицію №4 в пелотоні, але, натомість, отримав підсічку із сторони пілота Force India (це був Ліуцці, - canada1.jpgприм.авт.), який коштував останньому втрату часу і позицій у вигляді розвороту! Кобаяші пресингує Хюлькенберга, однак, Ніко вдало захищає свою позицію. І ось атака: Кобаяші вдається обгон, але німецький пілот Williams контратакує і який ефектний момент виходить! Японець блокує Хюлькенберга і витискає того у зону безпеки, змушуючи того зрізати поворот,а сам наїжджає на поребрик і його болід підкидає (поребрики на цьому автодромі доволі "жорсткі", - прим.авт.) в сторону відбійника! Камуї поза грою!
      Стрімкий старт у гран прі Канади. Ліуцці і де ла Роза в боксах! Механіки їм замінили носові обтікачі! Веббер тисне на Баттона і, можна помітити, що не надто комфортно почуває себе британець під цим тиском.canada2.jpg Австралієць може їхати швидше і Дженсон його відверто стримує! Заміна носового обтікача і на боліді Масси! Схоже, що у бразильця чергова зіпсована гонка. Хемілтон трішки від'їхав від Феттеля, за яким тінню слідує Алонсо! Іспанець доводить усім, що у Ferrari є один лідер і він не має наміру давати Массі шанс на боротьбу за великі призи. Кубіца підганяє Веббера, який нічого не може зробити із Баттоном!
          На треку з'являються жовті флаги, що там трапилось?! Мабуть у тому секторі треку розкидані уламки, проблем у когось із гонщиків я не помітив, режисери трансляції, мабуть, теж! В третьому повороті Веббера canada3.jpgвиходить на атакуючу позицію, але не йде до кінця, тримаючи у пам'яті епізод із Феттелем у Стамбулі! Переглянувши на повторі епізод із боротьбою Кобаяші і Хюлькенберга мушу себе виправити! Там більше вони обидва помилились ніж вилетіли в результаті боротьби! Обидва занадто швидко намагались пройти поворот, причому, японський пілот Sauber намагався зайти в поворот по внутрішньому радіусі,а німець, у свою чергу, шукаючи можливі траекторії для обгону, хотів по зовнішньому радіусі пройти свого суперника і як це все закінчилось ви знаєте!
          А Баттону, після того, як його обігнав Веббер, ніяк не вдається перевести подих, тепер його "лякає" Кубіца! Дуже хотілося б побачити поляка у якійсь сильній команді, адже зараз він на собі тягне Renault, причому, робить це відмінно! А, якщо ще поглянути на результати Пєтрова, який, ніби, їде непогано, але ніякcanada4.jpg не може фінішувати, то можна провести паралель між цією парою пілотів французької команди і їхніми попередниками (Алонсо - Грожан, - прим.авт.).Повертаючись до подій на треку, то зазначу, що дуже блідо виглядає Баттон! Він стримує Кубіцу, а до поляка вже підкрадається Шумахер! Рос Браун продовжує свято вірити у те, що в його пілотів є ще шанс поборотись за високі позиції, хоч вже активно спекулюють про те, що команда відмовиться від боротьби у цьому сезоні заради конструювання переможного боліду на наступний чемпіонат! У вас немає відчуття де-жа-вю?!
         Спроба атаки Феттеля на позицію Хемілтона! Дуже швидкими виглядають Red Bull на старті цієї гонки! Німець намагався зробити "сліп-стрім" на прямій перед 12 поворотом, але у цьому епізоді британець вдало захистив позицію! Чекаємо на продовження! Баттон в боксах! Дуже ранній піт-стоп і, схоже, у Дженсона canada5.jpgпроблеми із м'яким компаундом резини, особисто я тільки цим можу пояснити настільки низький темп британського пілото McLaren на старті цієї гонки. А Феттель не здається, хоча, я б поставив на Хемілтона у цій боротьбі. Феттель занадто сиро виглядає у безпосередній боротьбі на треку, якщо проводити аналогії із МотоГП, то я б порівняв його із Педросою. Даніель дуже швидкий коли йому ніхто не заважає, він відмінно стартує, швидко їде, але, якщо комусь із опонентів іспанця вдається зачіпитись за ним, то для пілота Repsol Honda настають "веселі часи". Він не вміє боротись на межі! Те ж саме я б сказав і про Феттеля, а от Хемілтон чудово почуває себе у такій боротьбі. Феттель набагато швидший за Люіса, але не знає, що йому робити! 
          Алонсо і Веббер за "спиною" у Феттеля! Як бачимо, це не були проблеми Баттона, а, швидше,проблема болідів McLaren! Я очікував на ще одну спробу атаки Себастіана на Хемілтона перед 12 поворотом, але Хемілтон поїхав у бокси, а разом із ним і Алонсо. Механіки Ferrari шивдше справились із своєю роботою і якийcanada6.jpg ефектний момент із цього вийшов: Алонсо з Хемілтоном паралельно виїжджають із піт-лейн і ніхто не має наміру поступитись! Алонсо у вигіднішій позиції і він таки опиняється попереду британця. Оце справжні чемпіони зійшлись. Тим часом, поки ми спостерігали за боротьбою на піт-лейн, Хюлькенберг вирішив підрівняти  переднє антикрило свого боліду об задню частину боліду Force India. Алонсо вдалось трішки втекти від Хемілтона, який  застряг за  пілотом Lotus (здається - це Ковалайнен, прим.авт.).
        Феттель і Веббер диригують цією гонкою і виглядають дуже впевнено на лідируючих позиціях. А, між тим, Хемілтон розібрався із своїми труднощами і вже маячить, то у лівому, то у правому дзеркалі Алонсо, демонструючи іспанцю своє незадоволення у такому перебігу гонки. 10 кіл позаду. З'являється інформація про canada7.jpgте, що стюарди розглядають ситуацію на старті гонки, а, саме, йдеться про епізод із Віталієм Пєтровим. Росіянина підозрюють  у фаль-старті. А сам пілот Renault, тим часом, помиляється, зрізаючи останній поворот і пропускає вперед Ніко Росберга. Помилка була невимушеною, пілот Mercedes не знаходився достатньо близько до пілота Renault, але Віталій був змушений пропустити Росберга, щоб не отримати покарання від стюардів. Пєтров отримує проїзд по піт-лейн у вигляді покарання за фаль-старт і так засмучується з цього приводу, що пропускає Альгуерсуарі і Баррікелло. Росіянин відразу спробував відіграти позицію у пілота Williams і атакував того в 10 повороті, але був змушений перегальмовувати і пропустити того. Однак пряма перед останньою зв'язкою поворотів на колі стала виграшною для Віталія. А Рубенс після цієї боротьби поїхав у бокси для заміни носового обтікача.
         Доволі напружена боротьба виникла після піт-стопу у Міхаеля Шумахера.  Німець опинився під тиском зі сторони Кубіци і поляк відтиснув Міхаеля у повороті перед "стіною чемпіонів", ледь не змусивши колишнього чемпіона "нагадати" свій статус. Роберт теж ледь не зіткнувся із стіною. Це, випадково, не знак?! Алонсо ізcanada8.jpg Хемілтоном наздогнали Буемі, Себастіен, поки що, не був на піт-стопі. Міхаель знову у боксах, схоже, що боротьба із кубіцою вилізла йому боком. Алонсо атакує Буемі, Хемілтон, спостерігаючи за цією боротьбою, поки, не проявляє активних дій, сподіваючись на те, що йому вдастся скористатись із цієї боротьби, обігнавши Буемі без надмірних зусиль, а, якщо пощастить, то заразом і Фернандо проскочить.І британцю це ледь не вдалось. Буемі, після піт-стопів Веббера і Феттеля, лідирує, що його додатково мотивує якомога довше триматись попереду Алонсо і Хемілтона. Буемі поїхав на цьому ж колі у бокси, а  Хемілтон перед 12 поворотом обігнав таки Алонсо, скориставшись більшою швидкістю свого боліду на прямій. Шумахер назогнав Алгуерсуарі. Міхаелеві, впору, йти в церкву і поставити свічку за здоров'я пілота Toro Rosso! ;) Хайме добряче попсував нерви німцеві у цьому сезоні. Така собі "солодка парочка"!
           Пєтров на 18 колі заїхав у бокси для заміни носового обтікача. Точно такий собі день розбитих "носів"! 20 кіл позаду. Зутіл атакує Кубіцу. Цікаво, це технічні проблеми на боліді поляка чи настільки стабільний темп у Force India? Буемі, тим часом, знімає на останніх колах по секунді із результатів Зутіла, так що у поляка, таки, проблеми із темпом і він стримує німця. Паралельно з цим Феттель також стрімко почав наздоганяти Баттона. Алонсо атакує Хемілтона перед останньою зв'язкою поворотів, але Люіс не дозволив іспанцю успішно canada9.jpgзавершити цей маневр, адже поїхав на піт-стоп. Не вдається McLaren стабільно тримати темп протягом тривалої частини дистанції на гран прі Канади. Кубіца відвідав бокси услід за британцем. І шлях у бокси для поляка став тернистим. На прямій перед з'їздом у бокси поляка атакував Зутіл, Роберт, вирішивши, що німець хоче зайняти виграшну позицію на піт-лейн контратакував і заїхав на піт-лейн прямо вискочивши перед німцем і підрізавши того. Адріан, схоже, не мав наміру їхати до механіків, а, лише, хотів пройти поляка, щоб не втрачати темп. Пілот Force India так рознервувався з цього приводу, що зрізав другий поворот наступного кола. Принаймні, так це виглядало, а, насправді, у нього трапився прокол задньої правої покришки. Хюлькенберг отримав пенальті у вигляді проїзду по піт-лейн за перевищення швидкості під час візиту до своїх механіків.
         Алонсо після свого чергового планового піт-стопу знову опинився у сендвічі між пілотами McLaren. Куди подівся Масса? Таке враження, що після інциденту на старті бразилець покинув гонку, але десь він їде, питання, лише, де саме?! Live timing "каже", що пілот Ferrari їде шістнадцятим. Він уже і сам себе не називає центром команди, Алонсо показав уже "хто в домі господар"! 30 кіл позаду. Де ла Роза завершує гонку, на йогоcanada10.jpg боліді не витримує двигун! Ось і Масса потрапив у кадр, коли проїжджав повз пілота Sauber. Половина гонки позаду, розвиток подій на треку став не настільки стрімким, як був на старті гонки, пелотон розтягнувся. Масса відзначається кращим колом у гонці, от Феліпе і нагадав про себе. Щось йому не надто вдається показувати хороші результати, відколи у команді Алонсо! З'являється інформація про те, що інцидент із боротьбою Кубіци і Зутіла буде розглянутий стюардами після закінчення гонки. Масса включається у боротьбу із пілотами Force India. Схоже, що Феліпе впорався із своїми негараздами у цій гонці.
         Масса атакує Ліуцці, це боротьба за 13 позицію. 40 кіл позаду. Масса не припиняє свої спроби обігнати Ліуцці і одна з таких ледь не увінчалась успіхом: Вітантоніо помилився іповинен був різко гальмувати у 2 повороті, чим хотів скористатись Масса, однак, італієць зумів зорієнтуватись і відтиснув бразильця на canada11.jpgзовнішній радіус повороту. Труллі завершує гонку, у нього проблеми із гальмами, колеса на його боліді ефектно димлять. Хемілтон із Алонсо дуже близько підібрались до Веббера! Хемілтон атакує Веббера, Люіс намагався здійснити сліп-стрім на прямій перед зв'язкою 12-13 поворотів, але австралієць був на достатньо вигідній позиції, щоб захистити свою позицію. А от на стартовій прямій цей маневр вдався Люісу і у першому повороті він очолив пелотон, Алонсо напоготові, щоб пройти Веббера. 50 кіл позаду. Алонсо так саме, як і Хемілтон хотів розхитати оборону Веббера, але Марк поїхав у бокси. Масса обганяє Зутіла. І робить це доволіжорстк, скориставшись спробою Зутіла обігнати Альгуерсуарі. Повертаючись до верхівки пелотону, то там не все спокійно, Баттон починає підбиратись до Алонсо. І він попереду!!! Алонсо помиляється при обгоні колового, Глок заблокував Фернандо і Баттон скористався цим, проскочивши обох. Пілоту Ferrari, впевнений, дуже хочеться "настріляти" по вухах Тімо.10 кіл до завершення гонки.
       Масса стрімко скорочує дистанцію до Шумахера, знімаючи із його результатів по 2-3 секунди на колі.  І між колишніми партнерами по команді буде боротьба. Атака!!! Феліпе намагається протиснутись повзcanada12.jpg Міхаеля у 12 повороті по зовнішньому радіусі. Міхаель не має наміру пропускати бразильця і відтискає того у траву в напрямі з'їзду на піт-лейн. Доволі жорстко, але, як на мене, все в рамках правил. На боліді Масси зламане переднє антикрило. Ліуцці активно пресингує Шумахера. Італійцеві вдається обгон і він проходить німця. Отже, Хемілтон переміг, Баттон - другий, а Алонсо - третій.

Переглядів 571
Коментарі
rosiente   |2010-06-21 16:03:17
avatar Знаєте, Боря, мені здіється, обидва пілоти РедБулу не знають, що їм робити зі своєю швидкістю)))
Ситуація подібна до торічної з Брауном, проте куди цій РендіМенді...))) Занадто багато невиправданної уваги зі сторони команди.
Дякую Вам за огляд! Особливо за детальний опис перших 20 кіл!
Valen   |2010-06-21 23:15:41
avatar І я дякую дуже)))))))))))))))
Borya   |2010-06-22 06:20:04
avatar Привіт дівчатка! Вибачайте, що огляд вийшов із таким запізненням, але ніяк не вдавалось знайти вільну хвилинку для його написання. Може я помиляюсь, але я думаю, що чемпіонат розіграють між собою пілоти McLaren. Нічого особистого, але Веббер не виглядає мені чемпіоном, якось занадто мало амбіцій у нього. А Феттелю ще вчитись і вчитись. Можливо, у розбірки за чемпіонство втрутиться і Алонсо, якщо Ferrari перестануть ловити гав. Можливо, що Феттель включиться у боротьбу за чемпіонат, якщо перевага у швидкості буде вагомою. Звичайно, це лише мої роздуми, а як там буде насправді, то побачимо, тим більше, що цей чемпіонат ну уж дуже непередбачуваний.
rosiente   |2010-06-22 14:03:02
avatar Привіт! Я згодна, Боря! Не зважаючи на значну перевагу в швидкості РедБулів, вони, здається більше зайняті питанням, хто у домі головний. Причому виходить у них це занадто грубо. Команда здуває із Себа пилинки, і він уже звик до зіркової слави. Хоча самому ще вчитись і вчитись. У Веббера є ще шанс на чемпіонство і начебто вистачає ризикованості. Але він, виявляється, інколи робить не зовсім адекватні рішення. Щодо Макларенів, от вже від кого не очікувала такої гармонії в команді, так це від них))) Невже чорна полоса скандалів, яка переслідувала їх останні роки, відступила із приходом Баттона?))) Можливо це лише гра на публіку, але я не відчула напруженості у поведінці хлопців ні на треку, ні на подіумах. Здається у них все по чесному, переможе – сильніший.))) Я в цьому сезоні відчула у Баттона якусь не властиву йому амбіційність, впевненість і ризикованість. Та що це я про свого та про свого.)) Хамільтон прогресує на очах, здається, лише він своїм безумством може тягатися із безумством Себа, але останньому не вистачає майстерності. Щодо Алонсо, то від нього ще можна буде чекати не однієї «підніжки»)))) Він їм повставляє палки в колеса))) А от Мерседеси вийшли з гри, і потрібно визнати, що Шумі виглядає якось зовсім мляво на фоні Розберга. Кубіца – справжній майстер, майбутній чемпіон, дайте лише йому гідний руль))) Висновок: Хамільтон страшенно схожий на майбутнього чемпіона, проте з принципу підтримуватиму Баттона)))
Borya   |2010-06-23 06:09:47
avatar Ситуацію у Red Bull можна зрозуміти. Матешіц вимагає від Хорнера результат (чемпіонський титул), а у Крістіана, поки що, немає пілота, який міг би цей результат дати. У Веббера є все крім характеру чемпіона, він досвідчений, сильний, але таланту у нього нема, замість цього - колосальна праця над собою. Феттель - дуже талановитий, але він занадто психолічно нестабільний. Тому він не вміє боротись на треку. У нього занадто часто здають нерви і він грубо помиляється. Багато розмов було про Райкконена, але занадто багато "АЛЕ" говорять проти цієї рокіровки. Результати Кімі прогресують із кожною гонкою чемпіонату WRC, а враховуючи те, що всі гонщики наступного року будуть змагатись на автомобілях класу S2000, то у фіна є шанс боротись за подіум. У Ф1 йому б знову треба було б щось доводити, виправдовувати сподівання і т.д. А навіщо...?
rosiente   |2010-06-23 16:04:47
avatar Так, Кімі відверто висловлювався про більшу симпатію до ралі. І поки він не досягне результату там, не заспокоїться.)) Такий уже він. Але мабуть особлива атмосфера та й швидкість Ф1 не дає спокою тим, хто хоч раз її спробував. Тому підтвердженням може бути приклад Шумахера)))
Але ж навіщо мітити на журавля, якщо синиця під самим носом – чим Кубіца поганий кандидат у чемпіони від РедБулу, команді потрібно лише відмовитись від амбіцій - пару підписів на контракті, і буде їм бажаний результат)))
Щодо Веббера. Чому, і ще раз чому, чемпіонами не можуть бути старанні трудоголіки? Невже для цього лише важливі талант та амбіції. А що таке талант – незрозуміле везіння, удача? Чому чемпіонство не можна заробити клопіткою працею над собою. Та й амбіцій йому не бракує, адже не дає спокою молодому напарнику. Я все це звичайно ж кажу у зв’язку з подібністю ситуації з минулорічним чемпіонством Баттона))) Як у минулих роках відстоювала позицію, що надмірна гарячковість, агресивність та темпераментність – не завжди ознаки чемпіонства, а повага до суперника, виваженість і джентльменська поведінка – чемпіону не заважає, так і продовжую триматися цієї думки. Хоча це - не предмет для дискусії, а лише особиста думка та пріоритети)))
Borya   |2010-06-23 19:10:30
avatar Клопітка праця повинна бути завжди, без неї неможливий успіх. А талантом я не вважаю везіння. Талант у гонщика, на мою думку, є своєрідним інстинктом! Талановитий гонщик має відчуття моменту, він знає коли саме треба робити атаку, він правильно оцінює свої можливості, намагається їхати на межі, боротись на кожному "клаптику" треку. Ви мене неправильно зрозуміли, Rosiente, я не мав на увазі, що чемпіон має бути надміру темпераментним чи гарячковим. Чемпіон повинен знати коли йому бути агресивним, а коли - спокійно доїхати до фінішу у своєму темпі. Це не значить, що я підтримую грубість зі сторони одних гонщиків у бік інших. У спорті джентельменства не може бути впринципі, як би це сумно не звучало. Не ображайтесь на мене, будь ласка, але і у Баттона чимало неджентельменських вчинків за собою. Хоча б згадайте атаку Дженса на Хемілтона наприкінці гран прі Туреччини, коли Люіс економив паливо. У них обох було однакове паливне завантаження і вони обидва мали економити, але Дженсон вирішив скористатись моментом і обігнати суперника. Не надто джентельменський поступок, погодьтесь! Але він вчинив правильно з точки зору боротьби за позицію. Дженсон віддає перевагу результату, отриманому з докладанням мінімуму зусиль безпосередньо на треку, в очній боротьбі. Саме тому він не боровся з Веббером, коли той обганяв його у Канаді, а просто пропустив того. Для мене Ф1, інші авто і мотоперегони і спортивні заходи є, перш за все, шоу. І тому я симпатизую тим спортсменам, які докладають зусиль, щоб робити це шоу.
rosiente   |2010-06-25 02:23:30
avatar Та ні, я зовсім не ображаюсь)))) І Ви по-своєму праві, Боря! І на рахунок Дренсона теж в дечому маєте рацію. Ви маєте право на власну думку, за таке хіба можна ображатись. Хоча мене переслідує почуття дежа-вю))) Здається, ми вже мали дискусію на подібну тему)))Я не маю звички закривати очі на промахи мого улюбленого гонщика. Треба лише додати, що в тому, згаданому Вами інциденті не було вини Баттона. Як виявилось пізніше, просто їхні інженери не синхронізували свої повідомлення гонщикам із діями підопічних. Ну принаймні, я так зрозуміла, і вони стверджують, що то було непорозуміння. Можливо, це окозамилювання, але принаймні хоч щось прояснилось. До появи цієї інформації я дуже дивувалась невластивій Дженсу поведінці. Хоча, хіба ж то був не гарячий момент боротьби)) Чесно кажучи, такі тактики економії палива та гуми мені не дуже до вподоби, щось у них є протиприродне, чуже для перегонів.
Ну а випадок з Веббером можливо пояснити перевагою останнього в швидкості та й згадайте ситуацію з покришками. Все таки, болід подібний до твого (Хамільтонів) обігнати реальніше, ніж абсолютно інший за характеристиками болід суперника))) А боротися так, як то робить Шумахер у теперішньому становищі , то краще поступитись без особливих амбіцій відверто швидшому супернику.
А те що Ви називаєте «без особливих зусиль», я би назвала «без особливого ризику» Бо погодьтеся те що робить кожен із гонщиків щоб доїхати до фінішу аж ніяк не можна назвати «без особливих зусиль»)))
Ви тільки не ображайтесь , я без претензій, просто намагаюсь відстояти залишки честі свого улюбленця
Borya   |2010-06-25 06:14:08
avatar Ну це Ви, rosiente, трішки вдаєтесь в крайнощі, це я про "залишки честі..."! Я вважаю Дженсона дуже коректним гонщиком, а той момент (спроба обгону Хема) тільки позитивно говорить про Баттона, він - гонщик і повинен змагатись із суперниками. Інша справа, що це лише була спроба скористатись із негараздів суперника, а не реальна спроба боротьби із опонентом, що було доведено на наступному колі, коли Люіс обігнав Дженсона, а той просто скинув швидкість і просто доїхав до фінішу. Ось Ви і дали відповідь на поставлені Вами до мене питання! "Без ризику"! Ось це мені і не подобається у сучасній Ф1. Уявіть собі, якби всі гонщики пелотону робили вибір не ризикувати і їхати на своїй позиції! В такому випадку, впевнений, чемпіонат світу із шахів був би цікавішим. Хоча, я чудово розумію, що у Вас уподобання кардинально відрізняються від моїх і я ні в якому разі не намагаюсь навязувати свою думку, лише, хочу пояснити Вам мій скепсис по відношеннюВашогоулюбленця . І не одну таку дискусію ми вже вели Щодо "без зусиль", то тут я мав на увазі, що без зусиль для покращення власної позиції. Цілком згідний із Вашим скепсисом стосовно економії палива, але такі вже у нас гоночні реалії. FIA із відміною дозаправок повинна була встановити єдину мінімальну масу палива для всіх болідів, щоб команди не грали на межі фолу. Хай би працювали над економнішими двигунами. А от Шумахер мені чимось подобається у цьому сезоні. Він бореться, нехай з Альгуерсуарі, Массою, але він хоче і далі бути кращим і це - головне. Я не очікував від нього якихось особливих результатів, ба, його результати, навіть, гірші ніж я очікував, але Міхаеля аж "тіпає" від однієї думки, що він когось пропустить і це мені подобається.
rosiente   |2010-06-25 13:48:23
avatar Так, у нас і справді трохи різні вподобання, хоча я намагаюсь знайти щось у них спільне. Ну, хоча б щодо ризику, який мусить бути все-таки виправданим, і якщо, як Ви кажете, у гонщика є талант, то він неодмінно зрозуміє коли краще поступитись, а коли скористатись ситуацією. Та я погоджуюсь, що було би нудно без таких шибайголов як той самий Фетель чи то Хам))
Коректний – і справді так! Але я щиро визнаю, що йому чогось не вистачає. Однак, починаю помічати останнім часом позитивні зміни у Дженса, які мене трохи непокоять.
Може, з наступним сезоном щось допрацюють із цими паливними іграми))
А для Шумі завжди була характерна амбіційність, проте, сподіваюсь, що ця гарячковість не завадить йому в майбутньому. Сподіваюсь, він не перегорить, і не опустить руки, інакше навіщо взагалі було потрібне це повернення. Щоб повчити молодших в бойових умовах, майстер-клас, чи дати їм привід порадіти, що обігнали саму легенду))) Справа в тому, що в перших гран-прі він виглядав більш впевненіше і спокійніше. А зараз зовсім не в своєму стилі веде боротьбу, як мені здалося. Хоча я можу помилятись, все таки ми вже давно його не бачили в дії, може, щось і підзабулось)))
Borya   |2010-06-25 14:46:13
avatar А чому Вас непокоять ці зміни? Як на мене, то Дженсон, просто, згадує "молодість"! Він був зовсім іншим, коли прийшов у Ф1. Пригадую його іще з часів його виступів за Williams і Renault, він мені тоді дуже був схожий манерою їзди на Хаккінена. Виважений, але, одночасно із тим і достатньо наполегливий і в міру агресивний у боротьби. Жаль, що тоді сер Френк поміняв його на Монтою, хто-зна як би склалась доля британця, якби не цей епізод. Щодо Шумі, то я від появи перших звісток про повернення семиразового у Ferrari переконував, що це помилка для "семиразового". Разом з тим - чудовий маркетинговий хід для Ferrari і Mercedes. Щодо самого Міхаеля, то не знаю чим він керувався, коли вирішував повернутись, адже амбіції у нього залишились на чемпіонському рівні,а от можливості... Щодо FIA, то єдине допрацювання, яке стосується палива полягає у тому, що вони зобов'яжуть команди доїжджати до боксів своїм ходом, тобто, заливати на 1-2 кг більше. Це, як на мене, не вихід!
Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 
< Попередня   Наступна >

Боліди F1

BrawnGP.jpg

Останні коментарі


Статистика

TopUA: Безкоштовний хостинг з cPanel Український рейтинг TOP.TOPUA.NET каталог сайтів Украина онлайн Яндекс цитирования
Hosting Host-UA for ukrainians!
zymnavoda | zanachka | house m.d.